Veebipoe parane.ee (edaspidi Veebipood) omanik on AS Paira (registrikood 10461587, asukohaga Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Pae tn 8, 11414.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Makseviisid

Kõiki makseid vahendab Maksekeskus AS. Makseid tehakse eurodes (EUR). Veebipood pakub järgmiseid maksmise võimalusi:

– Swedbank

– SEB

– Luminor

– LHV

– COOP Pank

Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine

Veebipoest on võimalik osta neid Kaupu, millel on link LISA OSTUKORVI.

Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud Müügilepingust taganeda ning tellitud Kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel:

– Kaup on laost otsa saanud

– Kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

Kaupade ostmine on võimalik kasutajaks registreerimiseta.

Kaupade ostmise protsess, kasutajal on võimalik:

  1. Valida toodet ja vajutada LISA OSTUKORVI
  2. Täita kontaktandmed ning nõustuda või mitte nõustuda saama infot uute toodete, kampaaniate ja soodustuste kohta e-mailile.
  3. Täita kontaktinfo ja näha tellitavate toodete koondinfot.
  4. Salvestada andmed järgmiseks ostukorraks
  5. Vajutada nuppu EDASI, et näha oma tellimuse koondinfot
  6. Vajutada nuppu EDASI, et soovi korral valida arve saatmine teisele aadressile.
  7. Vajutada nuppu MAKSMA, et valida omale sobiv tarneviis (pakiautomaat), makseviis, näha tellimuse hinda koos transpordiga, nõustuda müüja ja Maksekeskuse tingimustega.
  8. Sooritada makse
  9. Valida Tagasi kaupmehe juurde
  10. Ülevaadata tellimuse andmed ekraani peal ja kinnitus e-mailist
  11. Küsimuste tekkimisel kirjutada e-mailile info@paira.ee

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine, tarnetingimused

Veebipood pakub järgmiseid võimalusi kaupade kättesaamiseks:

– tellimine pakiautomaati

– tellimine kulleriga.

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Kaupu saadetakse järgmiste postiteenuste ettevõttete vahendusel: AS Eesti Post (Omniva), Itella Estonia OÜ (Smartpost).

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja maaratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav kaup olema KASUTAMATA JA ORIGINAALPAKENDIS.

Taganemisõigus ei kohaldu toidulisandite puhul kui esmane pakend on avatud ja/või vigastatud.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@paira.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@paira.ee või helistada telefonil: +372 6002445.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@paira.ee või helistada telefonil: +372 6002445.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.